A ma Mare

De mare sols en tenim una, els que pugeu disfruteu de la seua companyia, abraceu-la, beseu-la, cuideu-la, mimeu-la,... perquè aplegarà un dia que no la podreu tindre al vostre costat i la trobareu a faltar.

A MA MARE

Trobo a faltar molts els teus besets

Gràcies per tot el que m'has ensenyat, per la educació que has sabut donar-me, perquè has fomentant en mi els valors més importants, perquè sóc com sóc perquè tu m'ho has ensenyat.

Gràcies per donar-me tant sense esperar res a canvi.

No has tingut bona salut i ta tocar patir, has callat el teu dolor moltes voltes, altres no ho has pogut ocultar.

Ara em queda el teu record, els moments que hem passat juntes, moments bons i no tant bons, però tots junts, amb total la família, ha sigut més fàcil de passar.
  
Gràcies per tot, i perdona'm si no he sabut cuidar-te com mereixies.

Mare, mamita, mamitin, mareta meua, formes part de la meua vida i sempre estaràs dins del meu cor, sempre te portaré dins meu, encara que físicament no et puga abraçar ni tocar.

                                        ¡¡¡Mareta meua t'estimo, te vull molt!!! 

No hay comentarios:

Publicar un comentario